Українські практики Автономія та врядування у вищій школі Автономія та врядування у вищій освіті: збірник наукових праць / За ред. С. А. Калашнікової, В. І. Лугового, Ж. В. Таланової. – К.: , 2014.Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система. Довідник користувача (Ю Рашкевич, Ж Таланова) Акредитація освітніх програм Методичні рекомендації для розроблення профілів ступеневих програм, включаючи програмні компетентності та програмні результати навчання (TUNING)/ пер. Ю. М. РашкевичаРашкевич Ю. М. Освітні програми: побудова, опис, визнанняРозроблення освітніх програм. Методичні рекомендації / Авт.: В.М. Захарченко, В.І. Луговий, Ю.М. Рашкевич, Ж.В. Таланова Tuning Educational Structures in Europe (брошура українською)Акредитація освітніх програм (за матеріалами проекту QUAERE) за ред В.А. Бугрова, А.П. Гожика та ін. Зміст освітніх програм Вибір без вибору: моніторинг вибіркових курсів у державних вишах (CEDOS) Системи забезпечення якості вищої освіти Методичні рекомендації щодо побудови інституційної структури внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти у закладах вищої освітиРозвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: інформаційно-аналітичний огляд / Укладачі: Добко Т., Золотарьова І.Впровадження локальних систем управління якістю в українських університетах (Аналітичний звіт Католицького університету) Академічна доброчесність Академічна чесність як основу сталого розвитку університету / за заг. ред. Т. В. Фінікова, А. Є. Артюхова – К.; Таксон, 2016 Європейський досвід Імплементація Болонського процесу The European Higher Education Area in 2018. Bologna Process Implementation ReportThe Bologna Process (1998-2015). The European HE Area in 2018: Bologna Process Implementation ReportFramework for Qualifications of the European Higher Education Area Забезпечення якості вищої освіти Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG)/ Ухвалено Міністерською конференцією в Єревані, 14-15 травня 2015 р.